sobota, 5 kwietnia 2014

W moim pudełku cz. 3 (1/2)

Hej,
was też pogoda się zepsuła, bo u mnie tak :C jest szro i ponura, na szczęscie wczoraj dużo polepiłam :) postarm się dodać jeszcze dzisiaj posta z wyrobami. :) W  trzeciej częąci "w moim pudełku" pokaże wam pudełko które sama zrobiłam xd trzymam w nim :
-kostki fimo (jeszcze nie napoczęte)
- rzeczy z kreatywnego straganu :)
Ta dammmm
 AAA bo bym zapomniała :) ostatnio na mojej półce pojawiła się nowa książka :)







 ooo a na tym zdjęciu pojawiły się trzy foremki mojej roboty :)
(...)
jak wam się podoba ?

8 komentarzy:

  1. Fajna książka i kolorki fimo :)) A u mnie właśnie prześliczna pogoda... aż się chciało w schronie zostać i chociaż posiedzieć... Tak słońce bije że mnie przypiekło na twarzy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroszczę książki <3 Znalazłam ją kiedyś u siebie w empiku nie miałam za bardzo kasy żeby ją kupić to w empiku ją przestudiowałam XD I zakupy świetne :D

    OdpowiedzUsuń
  3. No weź plosę powiedź ^^
    Proszęęęęę :D

    OdpowiedzUsuń