sobota, 1 lutego 2014

Współpraca i Spis Blogów

HEJ, 
dzisaj pragne zapytać...
czy ktoś może nie chciałby nawiązac ze mną spółpracy :D
oraz planuje zamiescic w pasku bocznym i w zakładce która niedługo powstanie "spis blogów ".

Jak dostac sie na paasek boczny oraz do Spisu Blogów :

1. Jeli posiadasz taki pasek dodaj ten blog : Modelina na patyku.

*2. Jeśli nie posiadasz do daj krótkom notke (wystarczy zam link i *baner )  na temat mojego bloga :)

3.Po wykonaniu tej czynności należy powiadomic mnie o tym w komentarzy z linkiem do waszwgo bloga lub notki w przypatku punktu 2 :)
  



     
                 

2 komentarze:

  1. Jak chcesz to ja mogę nawiązać z tobą współpracę napisz do mnie

    adres w zakładce ''kontakt'' na blogu:

    http://naszezycieiinspiracje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście że chce :p już wysyłam meila xd
      P.S Dzięki za obserwacje, twój blog dodałam do spisu blogów :)
      Bella

      Usuń