niedziela, 16 lutego 2014

Zakupy ;3

Hej,
dawno nie  i pisałam i chce was za to przeprosić :) dzisiaj byłam w empiku i kupiłam..... Fimo Liquid !!!!
No i oczywiście musiałam coś ulepic przy okazji po raz pierwszy z modeliny fimo :)))) a mianowicie ulepiłam ciasteczko z lukrem i coś podobnego do ciasteczka z dżemem :3 aaa bo bym zapomniała w piąteczek kupiłam w rosmanie kuleczki do paznokci które posłużą mi jako posypka :)  


moje zakupy :3


i ciasteczka :)
(przepraszam z jakość, zdj. było robione nie przy świetle dziennym)

jak wam się podoba?




5 komentarzy:

  1. cierpię na brak fimo liquidu ._.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gdyby u mnie w empikach były takie rzeczy to bym była w raju... ale nic nie ma :< też kupiłam takie kulki w wakacje i jeszcze mam wydajne ale do paznokci się nie nadają :P i ten sam kolor kupiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam takie same kuleczki ;)
    zapraszam do obserwacji :
    http://firo1331.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń