poniedziałek, 7 lipca 2014

Wakacje *-*

Hej,
Nareszcie Wakacje !!! :)
A co za tym idzie... więcej czasu na lepienie :)
oczywiście już coś powstało, a co?
Zobaczcie sami :D







Moja pierwsza laleczka z nosem i ustami oraz już nie malowanymi oczami :)
Jak wam się podoba ?



Wszystkie te rzeczy jak i zarówno inne znajdujące się na tym blogu są do kupienia :)
Zainteresowanych prosze o kontakt na ten mail: 

modelinanapatyku@o2.pl

Papa ;)


PS. Zapraszam was na mój Fanpage na Facebooku :)   ~LINK~




6 komentarzy:

  1. Wszystko co lepisz jest takie dopracowane i widać, że umiesz to robić :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładnie ci to wychodzi.Ja nie wiem jak wam wy to robicie że wam modelina się nie brudzi. Mi ciągle.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W planach mam zrobić o tym Tutorial, więc wyczekuj nowości na blogu :)

      Usuń