czwartek, 24 lipca 2014

Zakupy w Świat Koralików 2

Hej,
ten post powinien pojawić się już dawno, ale nie maiałam jeszcze zrobionych zdjęć.
Przepraszam was za te pustki na blogu, ostatnio nie miałam dość czsu by coś napisać :)
co do paczki ze Świata Koralików 2  to nie zamawiałam dużo rzeczy głównie to fiolki i osztuczny krem, o którym postaram się napisać recenzje :)
Za wszysto zapłaciłam 33,10zł (była akurat darmowa wysyłka)
wszystko przyszło bardzo szybko bo w tylko 2 dni :D
szybka wysyłak to bardzo duży plus tego sklepu,
fiolki były ładnie zapakowane w folie bąbelkową by nie popękały, i do tego były bardzo tanie :D

A oto co zamówiłam :)
Sztuczny krem

tylki

microkulki

Fiolki zamówiłam 10 szt. 

fiolki (są ogromne)

fiolki

fiolki

i fiolki XD

pucharki zamówiłam 4szt.

snurek do sutaszu

sznurek do sutaszu



wszystko razem


Zapraszam was na moje WAKACYJNE CANDY :) 
mam zamiar dodać nowe nagrody :) 
Candy trwa do 20.08.2014 


4 komentarze: