poniedziałek, 18 sierpnia 2014

Lusterko :)


Hej,
dawno nic na blogu nie było, a prac do pokazania wam jest dużo więc czekajcie na deszcz postów. ;) 
Lusterko zrobiłam jakiś czas temu, wyglądem przypomina ciasteczko z kapką pitej śmietany z jedną małą dekoracją - wiśienką.
 Dlaczego dodaje tylko jedno zdjęcię? Lusterko znalazło już nową posiadaczkę, a ja zdążyłam zrobić tylko jedno zdjątko :) 
Teraz przedstawie wam niespodziankę (z opóźnieniem ) otóż to:
przez cały lipiec wraz z moją Koleżanką Kasią, otworzłyśmy "Sklepik" takie małe stoisko przed domem :)
Dużo moich prac znalazło nowych właścicieli, oraz zyskałam duzo zamówień z czego bardzo się ciesze :D

Ps. Już nie długo zostanie otworzony mój sklep w DaWandzę :)
Ps, ps. z miłą chęcią zrealizowałbym wasze zamówienia piszcie na mojego maila : 

modelinanapatyku@o2.pl



Nasze stoisko nie wygląda na "Perfekcyjne" ale myśle że nie było tak żle :)
ważne że się starałyśmy, i wszystko zrobiłyśmy same :D

Ja jestem po prawej stronie (brązowe włosy), a po lewej jest Kasia

Zostały już tylko 3 dni do końca Zapraszam :)


Papa :)

6 komentarzy:

  1. Śliczne lusterko, ej stoisko wyszło Wam bardzo fajnie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Lusterko wyszło przepięknie! :) Podziwiam Twój talent! :)
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do mnie :) Buziaki !!
    nnatsuuart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Super lusterko :D A skad miałaś je? xd
    Pomysł ze sprzedawaniem i stoisko wyszło Wam genialnie <33

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny pomysł z tym stoiskiem, ciekawie wygląda. Sama też otworzyłabym chętnie taki 'sklepik' ale niestety mieszkam w bloku :/ Bardzo ładne lustereczko! Ciekawie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładne lusterko. :)
    Fajny pomysł z tym sklepikiem. ;)

    OdpowiedzUsuń