czwartek, 28 sierpnia 2014

Wyniki Candy !!!

Hej, hej
Przepraszam żę tak długo musieliście czekać na wyniki no ale już są. :D
Do konkursu zgłosiło się aż 32 osoby nie sądziłam że będzię was aż tyle :)
Losów też nie było mało bo równo 128 :) 
Dziękuję :D
Nie przedłużająć oto filmik który nagrałam jak przebiegało losowanie :)







Gratuluję !!!


 Kupony otrzymują  :


+Dodatkowo wylosowałam 10 osób które dostają 10% na zakupy w moim sklepiku :)*


I teraz niespodzanka dla WSZYSTKICH :)
każdy uczestnik dostaje rabat 5% na moją biżuterie w Srebnej Agrafce :D*

*Rabat ważny do 30.09.2014 
Mój sklepik na znajdzecie na Srebnej Agrafce (na razie nie na dawandzie)

Zwycięzców prosze o kontakt na maila: modelinanapatyku@o2.pl
Jeśli macie jakieś pytania to zadawajcie je w komentarzach :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz