wtorek, 18 marca 2014

Kreatywny Stragan

Hej,
już tydzień temu miałam napisać tan post ale zapomniałam XD no nic przejdzmy do rzeczy.
W kreatywnym straganie pierwszy raz coś zamówiałam ale jestem bardzo zadowlona i napewno to nie był mój osatni raz:) no więc co zamówiłam ?
Zamówiłam:

Fiolke i perełki :)


widelce

mini mini łyżeczki :)


haczyki :)

zawieszka

trzymadełka

woreczki ozdobne 2x biały i zielony

rózyczki 3szt. jasno i 3szt. ciemno różówe
(z czego 4 już wukorzystałam)


bigle w kolorze starego złota

mini nożę

aromat wanilia

mini łyżeczki

łańcuszek w kolorze starego złota

sznurek skręcany jany róż


miś <3

mini filiżnaka zielona i miałam jeszcze w kolorze jasnoróżową ale nie mam zdj.

talerzyki

mini kubek

mini filiżanka niebieska :3

2 spinki, bazy do bruloczków i do broszek

Za wszystko zapłaciłam 41.54zł :)
Zrobiłam też zakupy na artais.pl za 5,09zł XD
kupiłam:


sznurek woskowy turkusowy

końcówki do branzoletek(xd)

końcówka do wstążki

końcówka do branzoletki 
łańcuszek

i mam jeszcze snurki kupione w sklepie plastycznym w moim mieście :)



P.S Chce wszystkim podziękować któży odwiedzją mój blog :) liczba odwiedzin przekroczyła już 1.000 wejść !!! i do tego ten post który właśnie czytacie jest 50!!!! Dziękuje :)


7 komentarzy:

  1. Super O.o

    http://naszezycieiinspiracje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj mnie też tak cieszą scrapowe przydasie od listonosza hihi:)
    pozdrawiam, dziękuję za udział w Candy i życzę twórczej pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Atais i kreatywny stragan to najlepsze sklepy :3

    OdpowiedzUsuń