poniedziałek, 17 marca 2014

Naklejki XD

Hej,
chce was przeprosić za przerwe w pisaniu postów :( ale teraz chce to nadrobić :)))
Pare dni temu naszła mnie ochota na narysowanie babeczki, stwierdziłam że można z niej zrobic naklejki :)
i tak zrobiłam xd
Najpierw dopisałam : Hand  Made
potem zeskanowałam zmniejszyłam rozmiar i wydrukowałam na papierze samoprzylepnym xd
i tak powstały mojego autorstwa naklejki a oto one xd :)


w zdj. powyżej w nierówno wyciętym kółku widaś orginał który narysowałam :)





7 komentarzy:

  1. Fajne O.o

    http://naszezycieiinspiracje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale cudne! Świetny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie cudne <3 możesz je naklejać na np. woreczki strunowe i w nie pakować biżuterię :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :) dzięki za pomysł zaraz zabiore się za przyklejanie XD

      Usuń
  4. Ej a skąd masz taki papier? ;c Ślicznie rysujesz! *O*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :) a papier mam ze sklepu papierniczego :)

      Usuń