niedziela, 23 marca 2014

Projekt

Hej,
niedawno zaczełam robić projekt na konkurs (taka wystawa prac handmade :) ) zdecudowałam sie na misia.
Zrobiłam go z filcu i modeliny :) i niestety wykorzystałam 1,5 kostki brązowej modeliny fimo    :c , no ale myśle że było warto ;p, miś jest takim dziwnym pluszakiem bo pół mieiękki i  pół twardy.
Ogólnie jest dość sporych rozmiarów bo mierzy aż 22 cm XD, męczyłam sie nad niem 3-4 dni  :)
Jest to narazie tylko jedna rzecz z mojego projektu więc na blogu może pojawić się tego więcej :)






P.S Jak wam się podoba wygląd bloga?? bo ja bym chciała coś zmienić ale nie wiem co :/ macie jakieś propozycje?

bella

4 komentarze:

  1. Miś cudny, a co to bloga to jest dosyć fajny (pod względem wyglądu i ogółem)


    ZAPRASZAM http://naszezycieiinspiracje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz naprawdę ciekawy blog :)
    Zapraszam na Candy!

    OdpowiedzUsuń