poniedziałek, 12 maja 2014

Sklep na Srebnej agrafce

Hej,
już jest mój sklep na Srebnej agrafce :) mam nadzieje że choć jedna rzecz się sprzeda :D
Link do mojego sklepu znajdziecie tu (Klik) oraz w zakładce "Sklep" :)
Lepie również na zamówienie więc jak ktoś chętny to pisać n amojego meila :) (zakładka "sklep").
Zapraszam was również do zadawania mi pytań :) (a gdzie? a tu) :)
A teraz chce wam pokazać co można znaleść (na razie) w moim sklepiku :D














Co do tych babeczek robie je
 na życzenie klienta (lub sprzedam te co są na zdj.)
Papa :)

9 komentarzy:

  1. Gratuluję, na pewno coś się sprzeda;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  3. oo, ja na agrafce sporo się dorobiłam (: życzę powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ci bardzo :D
      PS. bardzo lubię twój blog

      Usuń
  4. Życzę powodzenia i trzymam kciuki, żeby udało Ci się coś sprzedać :)

    OdpowiedzUsuń