poniedziałek, 19 maja 2014

Wystawa

Hej,
dzisiaj przychodzę do was z wiadomością o wystawie moich wyrobów na rynku we Wrocławiu :D
Bardzo się z tego powodu ciesze, miałam dużo pracy ale się udało :) lepiłam cały dzień, potem wszystko pakowałam do woreczków w między czasie zapisując wszystko na liście, w sumie to dałam tam aż 45 rzeczy :P trochę starszych tych najnowszych nad którymi tak pracowałam :) najbardziej się ciesze ze ślimaka a oto zdjęcia :) tam tam tadammmm





tak to są chipsy :)


rodzinka Ciasteczkowych Potworów 



Precelek i ciasteczko


oraz zdjęcie wszystkich rzeczy już w pudełku :)



PS. Jeśli jesteście czegoś ciekawi zapraszam do zakładki "Pytania" :)
Jak wam się podoba?

15 komentarzy:

  1. Ślicznie Ci to wszystko wyszło. :D
    Przez chwilę myślałam, ze ślimak jest prawdziwy. :p

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten ślimaczek jest perfekcyjny! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale śliczne *.* Ten ślimaczek to jak prawdziwy ! Reszta rzeczy też genialna ! :3

    OdpowiedzUsuń
  4. Super! Najpierw myślałam, że to zdjęcie prawdziwego ślimaka ;-).

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudne <3
    Najbardziej podoba mi się ślimak i precelek.
    Widząc je po raz pierwszy w Ratuszu, pewna byłam, że są prawdziwe XD
    Nawet pomyślałam, że ktoś po prostu położył tam precelka i o nim zapomniał. Ale dzięki temu, że wszyscy się nim zachwycali i robili zdjęcia zauważyłam, że jest z modeliny :D

    OdpowiedzUsuń
  6. haha :) Bardzoooo ci dziękuje :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie rzeczy piękne, precelek jest cudny!

    OdpowiedzUsuń
  8. TEN ŚLIMAK JEST Z MODELINY?! :O patrzę na niego i patrzę i ciągle wygląda jak prawdziwy! *O* Jejku jak Ty zrobiłaś skorupkę? A tą skórę cieniowałaś pastelami? Jejkuuu naprawdę przecudny! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ci bardzo :) do wykonania tego ślimaczka nie używałam pasteli :) (tylko do liquidu :) )

      Usuń