sobota, 24 maja 2014

Wizytówki

Hej,
ostatnio zrobiłam sobie wizytówki jestem z nich nawet zadowolona :) na razie mam ich tylko 22 szt.:D
Aaa i chce wam powiedzieć że będziecie je mogli znaleść we Wrocławskim rynku a dokładniej to w ratuszu na wystawie obok moich prac :) Serdecznie wszystkich tam zapraszam.
No dobra a teraz pare pytań do was :)
- Jak wam się one podobają ?
- Podoba wam się nazwa bloga ? (bo myśle nad zmianą :/)
-Co byście chcieli żebym ulepiła ?
Zapraszam was też do zakładki "Pytania" :)





 Papa :)

9 komentarzy:

  1. Świetne są! A nazwa bloga moim zdaniem jest świetna, bardzo oryginalna! Nie zmieniaj :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale piękne wizytóweczki! Nazwy bloga nie zmieniaj-bardzo mi się podoba ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nazwa bloga i wygląd wizytówek jak najbardziej na TAK!!!:)

    Pozdrawiamy,

    www.tworzymykwiaty.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale zazdroszczę Ci tych wizytówek :) Są śliczne. Ja mam zepsutą drukarkę i nie mogłabym sobie wydrukować swoich, a w papierniczym u nas wydruk kosztuje 1,50zł :/

    OdpowiedzUsuń